Heureka.cz upravila dárkového rádce

logo Heureka.cz

Je to dva dny, co jsem psal o dárkovém rádci na Zboží.cz a přišla Heureka.cz se zprávou, že jejich dárkový rádce byl pozměněn a přípraven na Vánoce.

Samozřejmě v první řadě platí to, co jsem psal v minulém článku o využití zboží zařazeného do dárkového rádce. V případě Heureky nastala ale ještě jedna zásadní změna.

Dárkový rádce není u Heureky novinkou, ale v minulosti fungoval na jiném principu. E-shop musel povolit zařazení do dárkového rádce a pak platil vyšší cenu za proklik. Tento model nebyl pravděpodobně příliš úspěšný, proto Heureka přešla na klasické zpoplatnění (běžná cena za proklik v kategorii). Ono se totiž není moc čemu divit, je jasné, že při výběru dárků lidé kupují, ale o to více také klikají. Pokud sečteme zvýšenou cenu za proklik a k ní snížený konverzní poměr, byl to velmi drahý způsob propagace pro e-shopy. Snad tedy letos budou Vánoce na e-shopu veselejší :-)

© 2019 Mgr. David Stach design, optimalizace - noRank.cz