Heureka.cz zdražuje sezónně ceny prokliků

logo Heureka.cz

Vánoční období nepřináší provoz jen do e-shopů, ale zajisté i na zbožové vyhledávače. Ostatně to je vidět i z grafu návštěvnosti jednotlivých zbožových vyhledávačů, který pro Vás průběžně doplňujeme. To však vyhledávači Heureka.cz pravděpodobně nestačí a svůj zisk si ještě navyšují o 25% zvýšením ceny prokliků. Toto probíhá každýrok, a cena je zvýšena od 1.10. do 31.12. Vánoce jsou jistě silným období pro drtivou většinu e-shopů, nicméně u nízkomaržového zboží se už nemusí vyplatit takové věci inzerovat. Tedy alespoň ne vždy a za každou cenu.

TIP: je dobré si uvědomit, že na Heureku a vlastně i všechny zbožové vyhledávače není přímo nutné posílat všechno zboží. Pokud máte jiný kanál jak zboží nabízet a zároveň jsou na této části sortimentu marže příliš nízké, zkuste se poradit s dodavatelem e-shopu nebo programátorem, zda by nešlo nastavit posílání jen některého zboží (např. podle kategorií, výrobce atd.). K rozhodování může posloužit např. statistika v administraci Heureka.cz, kde uvidíte který sortiment kollik stojí, jak moc lidé klikají atd.

© 2019 Mgr. David Stach design, optimalizace - noRank.cz