Heuréka spustila cross sell v košíku

logo Heureka.cz

Heuréka ke svému košíku spustila cross-sell - tedy nabízení dalších produktů při vložení prvního do košíku. Tímto krokem se opět přiblížila e-shopům, které často takto produkty zákazníkům nabízejí. Výhodou pro obchodníka může být to, že mu z Heureky nebudou přicházet objednávky po jednom produktu, ale rovnou Heureka nabídne více. Výhodou je také to, že pokud si zákazník u obchodníka vybere první produkt, další už jsou zákazníkovi nabízeny jen od tohoto obchodníka.

Jakým přesně způsobem Heuréka vybírá produkty do cross-sell nabídky, Heuréka neuvedla, nicméně předpokládáme, vychází především z informací o doporučených položkách, které je možné přidat do feedu a které někteří obchodníci posílají.

Obchodník tuto informaci může využít také pokud by chtěl získat informaci jaké produkty má nejvíce doporučovat na svém e-shopu. Takovou informaci samozřejmě nelze získat nijak automaticky.

© 2019 Mgr. David Stach design, optimalizace - noRank.cz