Nový tag GIFT v exportu pro Heuréku

logo Heureka.cz

Heuréka, po vzoru Zboží.cz a s odstupem tří let, zavedla tag <GIFT>, díky kterému lze na tento portál propagovat dárky, které již nabízíte zákazníkům na svém e-shopu. Do této doby bylo možné dárky vkládat pouze do názvu produktu. Tak se sice na Heuréce také objevovaly, nicméně na dárek nebylo nijak explicitně upozorněno. Výhodou oproti Zboží.cz je naopak to, že můžete přesně popsat dárek a ne jen stroze uvést, že zákazník nějaký dárek dostane.

Nyní se dárek zobrazuje pod názvem produktu, a je zvýrazněn, takže zákazník ihned vidí, že "nedostane jen zboží" ale i něco navíc :-)

Jaké má tag GIFT a dárek jako takový výhody

Mimo již zmíněného zvýraznění na Heuréce je možné podobnou vlastnost využít i na Zboží.cz. Pokud se nechcete podbízet zákazníkovi zrovna cenou, nebo toto vaše politika neumožňuje, dárek je nejvhodnější možnost, jak něco zákazníkovi nabídnout navíc. Samozřejmě se najdou zákaznici, které dárky nezajímají, ale naopak bude hodně takových, které toto přiměje k nákupu právě u Vás. Snažte se tedy nabízet dárek zajímavý, praktický a především odlišný od vaší konkurence.

© 2019 Mgr. David Stach design, optimalizace - noRank.cz