Zboží.cz přidalo recenze produktů

logo Zbozi.cz

V minulém článku jsem psal o tom, jak Zboží.cz předalo párovacího pomocníka a po týdnu tu máme další novinku - recenze zboží. Jenže narozdíl od párovacího pomocníka, což je celkem přelomová a zatím bezkonkurenční funkce, recenze zboží nabízí každý trochu lepší zbožový porovnávač. Zde to byla pro Zboží.cz spíše nutnost.

Jak využít recenze na e-eshopu?

Narozdíl od Heureky nedává Zboží.cz žádným způsobem recenze k dispozici. Není ani dost dobře jak, neboť recenze nejsou nijak vázány na konkrétní e-shop a samozřejmě není možné aby zpřístupnili všechny recenze. Pro e-shopy má tato vlastnost význam jen do té míry, že lépe hodnocené zboží může mít větší šanci na prodej. Ale prodejnost to v konečné fázi ovlivní asi jen u málo konkurenčního zboží. Tam kde je 100 prodejců u jednoho výrobku hraje roli mnohem více faktorů (cena, pozice, kvalita a jméno obchodu atd.).

Na závěr o novinkách Zboží.cz

Je vidět, že Zboží.cz se snaží opět inovovat a vypadá to, že cesta není úplně špatná. Především párovač byl dobrým krokem pro e-shopy. Recenze zase určitě přilákají návštěvníky. Snad se tedy Zboží.cz opět pozvedne a nenechá se vytlačit z trhu úplně. Monopol Heureky by nám tu jistě nesvědčil :-)

© 2019 Mgr. David Stach design, optimalizace - noRank.cz