Zboží.cz - úpravy vzhledu a funkčnosti

logo Zbozi.cz

Spíše evoluce než revoluce na Zboži.cz

Rozdíl ve vzhledu i funkcích poznají spíše pravidelní návštěvníci, kteří tento server preferují před konkurencí ať už pro jeho jednoduchý (možná až strohý) vzhled a nebo prostě z nostalgie a ze zvyku. Ostatním přijde stejný, nebo možná jen &qquot;jen něčím jiný".

Co se vesměs povedlo je stránka variant - tedy slučování produktů, které na konkurenční Heurece funguje velmi dobře už delší dobu. Na druhou stranu na Zboží.cz je možné vybrat konkrétní variantu (barvu) a koukat se jen na její dostupnost - to bohužel na Heurece nejde - a co mi je platné koukat na skladovost modré varianty, když já chci černou. (Pokud to na Heurece nějak jde, bohužel o tom nevím a nenašel jsem).

Naopak co mi na Zboží.cz oproti jiným zbožovým vyhledávačům chybí, je zvýraznění prodejců pomocí jejich loga. Samozřejmě lze hledat i fulltextem, já bych ale rád svůj oblíbený obchod našel na první pohled bez dalších zbytečností. Stejně tak hodnocení obchodů je nevýrazné, jako by se za něj tento server styděl.

Naopak co nelze než pochválit je zobrazení poboček na mapě. Sice Zboží.cz neuhodne Vaší polohu (zatím), ale někdy je to tak nepřesné, že je lepší vidět mapu a najít si tam nejbližší provozovnu sám. K tomu mám ale jednu výtku - kdyby byla zobrazena alespoň pro konkrétní kraj celá mapa se všemi pobočkami, které mám ve filtru, bylo by to dokonalé. Pokud by se ty pobočky daly vyfiltrovat i podle toho, zda jsou právě otevřeny, bylo by to naprosto bezkonkurenční.

Nevím, zda je to můj subjektivní pocit, ale v poslední době se Zboží.cz začlo vyvíjet - a snad správným směrem. Mnoho mu ale ještě chybí, tak přeji hodně správných rozhodnutí a úspěchů v dalších rozvojích.

© 2019 Mgr. David Stach design, optimalizace - noRank.cz